اولین رویداد تخصصی فصلی ایده پست

ایده پست

اولین رویداد تخصصی فصلی ایده پست توسط شتاب دهنده تکاپ برگزاری می شود.

رویداد ایده پست با هدف شناسایی و حمایت از ایده های نو در بخش های تخصصی پست از جمله تجارت الکترونیک ، پست هوشمند و لجستیک پیشرفته برگزار می شود.

با هدف حمایت از ایده های نو در بخش های تخصصی پست شتاب دهنده تکاپ رویداد ایده پست را در محل شتاب دهنده در تاریخ ۶ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد کرد.

محور های رویداد

تجارت الکترونیک

حمل بار  شهری

روش شرکت در رویداد

علاقه مندان می توانند ایده های خود را در قالبفرم های ثبت ایده به دبیرخانه شتاب دهنده تکاپ حداکثر تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه ارسال نمایند.


آیین نامه برگزاری رویداد را از لینک زیر مطالعه کنید

رویداد فصلی 

دریافت فرم شرکت ثبت ایده

ارسال فرم ثبت ایده


الزامات  ارائه تیم ها در رویداد

رعایت استاندارد های ارائه ایده (محتوای مطلوب و نحوه ارائه استاندارد و تاثیرگذار)

ارائه چشم انداز پروژه ، اهداف و ماموریت ها

نیازهای پروژه

ویژگی های فنی پروژه

ارائه بوم کسب و کار

ماتریس SWOT

ارائه پیش بینی هزینه و درآمد

زمانبندی اجرا (گانت چارت)

معرفی تیم


دریافت فرم شرکت ثبت ایده

ارسال فرم ثبت ایده


یک آمار قابل توجه!

بر اساس آمار اتحادیه جهانی پستی تعداد پرسنل در کلیه اپراتورهای پستی آلمان در سال ۲۰۲۰ به عدد ۳۹۵۷۶۱ نفر است. این در حالی است که  عدد ثبت شده برای کشور ما ۱۴۳۴۰ نفر را نشان می دهد.

این اعداد معنادار که می توان آن را در سایت اتحادیه جهانی پستی مورد بررسی بیشتر قرارداد بیانگر آن است که کشورها همراستا با توسعه خود شبکه های پستی خود را به میزان قابل ملاحظه ای توسعه داده اند.

اما پست چه نقشی در توسعه پایدار دارد و عدم پرداخت به آن چه اتفاقاتی را می تواند در آینده رقم بزند؟ آیا می توان پست را به لیست عوامل توسعه پایدار اضافه کرد ؟

مهمترین ویژگی پست ابزار نیروی انسانی ، توزیع گسترده دفاتر پستی ، ناوگان حمل و نقل و شبکه توزیع قدرتمند مویرگی خود می باشد. پست می تواند نقشی اساسی در توزیع عادلانه امکانات و سرویس ها در بین اقشار مختلف مردم در شهر و روستا داشته باشد.

همانگونه که در تعاریف توسعه پایدار از دریافت عادلانه امکانات و سرویس ها به همه جمعیت کشور به عنوان یک بحث مهم باد می کنند  .کشورهای توسعه یافته از ابزار پست برای این امر و تحقق این شاخص بهره کافی را برده اند.

جالب است بدانید یکی از شاخص های توسعه یافتگی از دیدگاه سازمان ملل شاخص  مهم سرانه مرسولات پستی به ازای هر نفر از جمعیت در یک سال آماری می باشد.

شتاب دهنده تکاپ نیز با هدف توسعه خدمات پستی و ارائه خدامت مطلوب تر به شهروندان این رویداد را برگزار می کند.

۰.۰۰ avg. rating (۰% score) - ۰ votes

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *